Rumpkomplimang

Efter spelningen i Norge i helgen tog jag tåget hem från Malmö och hamnade precis framför två yngre killar (typ 18/19) när vi skulle gå uppför en jättestupig trapp. Jag skyndade mig snabbt med vetskapen att om jag stannat upp i den trappen hade dom förmodligen fått min röv rätt i fejjan.

Den ena: Fan vad jobbig denna trappen är alltså!
Den andra: Äsch, det tycker inte jag.
Den ena: Vaddå GILLAR du den här trappen menar du?!
Den andra: Mm, nu gör jag..
Den ena: ..Jaja!, höhö..

Ok, nu är frågan: Ska jag gilla detta eller bli typ äcklad, killen är förmodligen knappt könsmogen.
Dock valde jag gilla ändå, skit i om han är könsmogen, jag behöver ju inte ligga med honom. Men efter en hård festnatt, kraftig bakfylla, oduschat hår och ett svidande ögonsprut på morgonen, tog jag tacksamt emot hans smygkomplimang, gick fete smilandes därifrån och fnissade i all hemlighet.. Jag är ju trots allt Hemliga-Arne..



frivilligt ass: moi
jättevillig fotograf: Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0