Obehagligt

Verkligen obehagligt.. Sitter här och ryser över hur störd jag är, verkligen störd!
Så fruktansvärt oberäkneligt humör så jag blir fan rädd för mig själv.. Och vilken tur att här inte är någon hemma! Stackars den jäveln då.. Hatar typ hela världen för tillfället, men mest min utbildning, den jävla horskolan, den flottiga jävla orangeblonderade VD:n, skulle kunna slänga ner henne i en såndär 300 grop (från filmen 300) utan att blinka. Hatar att jag inte har något jobb sen, och hatar att jag är så jävla rastlös. Hatar mitt examensarbete, vädret och att jag inte riktigt hunnit träna som jag ska.

Hatar förmodligen män också för tillfället, har inte reflekterat över det men med tanke på humöret så kan man väl dra sina slutsatser. Dessutom hatar jag att jag sitter här och skriver när jag borde skriva på mitt arbete. Hatar att jag inte har photoshop på dator 2 och hatar att jag inte kan uppdatera min ipod utan itunes.. Borde nog söka hjälp, eller i alla fall gå en anger management kurs. Alltför många blir offer för mitt skiftande humör. Men hallå, när jag sen är på bra humör så är jag ju bara förjävla go!!!

Sjukt.


Kommentarer
Postat av: sofie

go putte :), känner igen mig som fan :)!

2010-05-04 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0