Hmm

Tillbaka, men är inte så sugen, gillar inte riktigt att blogga längre. Men det kan vara för pressen och stressen, kommer väl tillbaka. Idag ska jag se hem till gården, städa och träna. Borde kanske påbörja LIA presentation men ORKA! Fika med Malle imorgon, ska bli så kul at se henne igen, längesedan nu ju :) SKvaller som fan får det bli, och kanske lite pushing inför sista rycket i skolan.

SJUUUUK helg. Haha jag är sjuk, och rolig, och asbra också. Malmö både fredag lördag söndag. Haha. Jag kan inte förklara, bara skrattar åt mig själv och min egen fantastikhet (!?)

Bilder kommer snart

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-24 @ 12:46:15
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Mala

fika som fan imorgon. ska bli fint att se dig också min fina vän!

För mkt skvaller har väl ingen dött av ;)

2010-05-24 @ 23:28:54
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0