Fy fan

Seeeeeg dag igår, hände inte mycket. Men det behövde det inte heller, riktigt kul på middagen igår, men desto segare idag givetvis.. Barnvakt och en tur till Barsebäck med Pappi stod på schemat.

Såg ett par tjejer vid 12års åldern stå vid en kiosk och tänkte att jag hade gett allt ör att vara där igen. Ett simpelt liv där problem inte ens existerar, och inte heller pengar. Där man inte visste någonting om killar, och inte brydde sig heller. Man var naiv och godtrogen och därmed ytterst lycklig.

Påminner svagt om den man är idag, jag förstår mig fortfarande inte på män, men tyvärr hade jag velat. Naiv är jag nog fortfarande med oftast kommer verkligheten ikapp en och helt plöstligt känns allt lite tyngre. Så trött på all bullshit mellan vuxna människor att jag snart inte orkar bry mig längre. Som jag alltid brukar säga FAMILJEN. Allt annat kan fan kvitta.

Men skit i det!!! För idag ska jag på meeega GrisFest! Skolan i Alnarp (där prinsen går) anordnar en enorm fest på typ 1000 pers och jag blev minsann medbjuden!! Ska bli sjukt roligt, nästan 1000 nya ansikten som jag aldrig mött tidigare. Någon där borde vara intressant nog att förgylla min kväll och menar INTE snusk. (tvunget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0