Svåra dagar

En kallvåg av obehag och ilska som svallar upp över en och lämnar en dyngsur utav hat, ilska och sårade känslor. Hatar dom stunderna och dom är definitivt inte många. Men ingen kan förstå hur det känns. Han finns inte, borde inte ens ägna det en tanke men som man brukar säga :
det man inte får är det man vill ha. Eller som i mitt fall, den jag fick som jag  absolut inte ville ha, som jag sedan omvärderade men som jag sen inte fick behålla ändå. Han är ingen jag vill ha, eller se, absolut inte värd ens ett lillfinger av mig, men han existerar fortfarande. Önskar jag hade en djuup grop som de hade på romartiden, en djup grop där man slängde alla som man ville utplåna från jordens yta - en sån vill jag ha.
Jag lovar jag hade använt den väl.

Som kloka Miranda säger i Sex and the city "We didn`t work out, you need to not exist".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0