Självhatsperiod

Ibland upptäcker jag mig själv vara inne i en sån självhatar-period.
Jag absolut hatar mig själv för att jag:

*Inte tränar för tillfället
*Missar viktiga skoldagar
*Inte städar
*Inte shoppat vad jag vill ha
*Inte planerar för framtiden
*Inte pallar slinga håret
*Inte fixat naglarna
*Inte bytt tillbaka julklappar
*Inte betalat skulder
*Inte orkar fixa nya vinterdäck
*Inte hör av mig till kompisar som jag ska
*Inte bokat tid hos doktorn
*Inte orkat sola
*Inte köpt stövlarna jag borde ha
*Inte uppdaterat bloggen
*Inte svarat på viktiga sms
*Inte släpper sånt som är historia

Förstår ni? Är det konstagt att man hatar, eller??!!! Blir så jävla trött, funderar starkt på att göra slut med mig själv. Men då blir det kanske ännu värre, då blir jag kanske ett dubbelvrak som blir ännu en punkt på min hat-lista..






"Good shit on a selfdestructive day."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0