Över till ambitiösa trakasserier.

Nu över till något helt annat, Mija Kining i bygglov bor ju tydligen i samma hus som C.
Flera gånger har vi mött henne här och sett henne komma och lämna parkeringen, tänkte fota till er men insåg snabbt hur lågt det skulle vara. Ialla fall så har jag nu fått en djärv tanke till vår sista praktikperiod - be om praktikplats!! Men vågar man det? Hoppa fram när hon ska gå in en dag och bara: "Hej jag har sett dig här ett par gånger, Elisabeth heter jag pluggar till VM, får man en praktikplats kanske??" Haha njae kanske inte så men i grova drag, vafan vågar man? Värsta stalkern egentligen, men å andra sidan så bor vi nästan i samma hus ibland   :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå upp som den kvinna du är och fråga!

Det värsta svar du kan få är Nej.

2010-01-07 @ 20:28:16
Postat av: Hanna

Men Putte, klart att du skall göra det... du är ju inte blyg... ses imorgon. Puss

2010-01-07 @ 20:29:22
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/
Postat av: gumpen

amen klart du ska göra det, du brukar inte va så mesig =)

hör av dig snart för fasen=)

puss

2010-01-08 @ 11:30:12
Postat av: Sarro

Gör det!!!! så kan du fixa en dejt med Matte till mig wiiiiiiiiie :D

2010-01-10 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0