Min dag i korthet

Gick upp tidigt för att krypa iväg i snökaos till skolan - kul.
Satt på lektion i ca 20 minuter.
Gjorde lite snabbis grupparbete inför torsdagen.
Kopierade papper.
Sa hejdå (10.15)
Våldgästade en annan arbetande grupp (Hannis och Carro bla.)
Spydde lite allmänt över skolan.
Pratade barn.
Pratade kille.
Åkte till C.

Idag har vi städat undan julen, oj vad ljust och rymligt det blir när granen försvinner! Jag älskar som sagt julen och tycker allltid det är trist när det är över.. Men vet ni vad som piggar upp när man sitter där och slår in jesus, maria, josef och deras följeslagare i silkespapper, och släcker ner krubban, tar ut granen, packar ner julkulor och städar undan glittter? 

Det är tanken på att man aldrig vet var man kommer packa upp det nästa gång, oavsett vart livet tar en kommer mitt julpynt alltid hänga med i viss utsträckning. 22 år, livet har fan knappt börjat! Och nästa gång det blir 1:a advent, är jag någon hela annanstans på min långa resa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0