Idag, imorgon..

Idag åt jag för mycket mellanmål när jag kom hem. Gjorde Koratisk version av nudlar, pastasmet som koks ner i en kastrull som sedan silas för att blandas med fräst lök och smör - MMMMMM!
Detta resulterade dock i att C nu står vid spisen och lagar kotletter med potatiskroketter och tzatsiki, kl 22.06!

Imorgon ska jag, Hannis och Carro (eller Sarro!) ut till Stadium och påbörja ett grupparbete - läser visualisering med mjukvara nu, låter det svårt? Är det också.. Lagom kul att batteret lyser på Doris och att jag förmodligen får ta tåg och tåg dit. Verkar som att jag behöver en ny generator, neeej vad jag behöver är mer kläder. Inte några jävla bildelar! Arrrgh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0