Helgen är slut

Men ganska nöjd ändå. Hann med en massa på min lediga helg, allt utom shopping - men något måste man offra! Både familjetid, självpiff, kärlek och partaj! Partajet ägde rum hos Marrelicious - kul var det! Knappt hann man innanför dörren innan Sofie och Marre grabbade tag i en och vi jublade fredagsk*****k haha!

På väg hem från C kom jag att tänka på en sak när jag hörde Lady Gaga - är det inte skönt att det är just hon som är så ofantligt stor nu? Känns det inte skönt att hon piskar alla dom solbruna, gyllenfärgade, plast-tuttade, mega-läppade och hårförlängda näsopererade stela kändisarna med hästlängder. Och detta trots en potentiell kvinnor-penis!? Haha jag tycker det är coolt gjort - respekt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0