Glad för er skull!

Nej jag är inte av dom skeptiska och pessimistiska när det gäller att ta egna initiativ och skapa sin egen framtid. Jag tycker det är jättekul! Extra kul blir det när någon man bryr sig om tar tag i sitt liv och skapar något alldeles eget! Jennie och Martina håller nu på att fixa sin frisörsalong som dom ska starta upp - och det är JÄTTEKUL!! Ska verkligen bli spännande. Man säger better to have loved and lost, then not have loved at all. Stämmer in här - det viktiga är inte att bli världens mest framgångsrika -även om det säkert blir så!  :) Det vitktiga är att ha haft en vision, och vågat följa den!

OBS! Bilder från Jennies och Martinis bloggar.
Ska definitivt sno åt mig lite bilder på det färdiga resultatet, ni vet när allt står på plats och alla grejer och väggar, och tapeter och färger och hyllor är klappat och klart.



Kommentarer
Postat av: jennie

Gumman vad gullig du är:)) Jag hoppas du blir vår evigt trogna stammis!! hehe:P Men det tvekar jag inte på, för du vet ju vi kommer behandla dig så underbart att du aldrig någonsin lär titta efter någon annan frisörsalong hehe:) Måste säga att jag funderar starkt på det Krille sa med att servera vin på kvällar, det hade ju kommit folk som fan! som flugor kring en sockerbit! haha..och vilken snackis det hade blivit! Men tror nog man måste ha särskilt tillstånd att servera alkohol...

2010-01-28 @ 18:27:34
URL: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0