Fucking helg!

Ibland inbillar man sig att man är "mogen" och "vuxen", men oftast får man en sån jävla reality check med jämna mellanrum att man brukar inse att så inte är fallet. Nej, mogen är jag INTE, inte vuxen heller för den delen. Blandar man dooleys och vodka, och rödvin, och rosévin - då är man bara dum. Dricker man dessutom fete mängder och ska köra 10 mil dagen efter OCH jobba inom ett socialt forum, då är man BARA och ENDAST fucking korkad. Vi vinglade hem vid 12 och innan C ens lagt sig var jag redan totaldäckad. Vaknade i ett ryck och behövde mediciner sen somnade jag igen.
Igår var med andra ord, INGEN bra dag - fy fan vad jag mådde dåligt och fy fan vad jag straffade mig själv genom att åka till jobb. "Man mår som man förtjänar" sa en kollega till mig..

Idag: Mobilen dog inatt, = ingen klocka som väckte mig imorse = missar den första av ett fåtal mycket viktiga lektioner i skolan. = PISS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0