A promise is a promise..

Så sant! Kom på mitt löfte nu och även utan brallor står jag vid mitt ord och smäller upp bilder på mina köp som jag hoppas dubbleras nu under kommande månad - känner för det som fan! Vill shoppa som aldrig förr, särskilt pälsar. Har blivit pälsoman, ska buda på två auktioner som avslutas nu i helgen. Uppdaterar om det senare!


Grå kavaj (som jag behöver en grå eller svart päls till)

Stickad hålig grå tröja.
Kolla så fint jag demonstrerar hålen!

Svart trenchcoat, perfect fit. Har letat länge.

Svart snabb jacka till vårkanten, hade passat utmärkt med en päls i svart eller grått! :)

Blev pålurad nytt märke på bronspuder. Skadat trött på dom guldiga glittriga puderna!
Man ser ut som en jävla guldtia i solen.
Ny ögonbrynsfärg, har varit missnöjd med dom på sistonde.
Men detta hjälpte inte, asdåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0