What´s up?

Jag vet i alla fall hur min fredag ser och har sett, ut. Skola i förmiddags men slutade tidigt när läraren gjorde det stora misstaget att ge oss gruppuppgifter en fredag eftermiddag moahaha! Därefter drog jag till C för att väcka och gosa ett par timmar, men jag måste erkänna, jag hade ett dolt motiv, han hade nämligen min vodka hos sig, och den kan komma väl till pass imorgon!! Med en vodka i näven kl 2 på dagen vandrade jag sedan ut till bilen och drog vidare in till Lund, mötte upp Lamon, kollade in hans nya lägenhet och gick och fikade. Vi skvallrade lite, snackade old times, och pratade framtid, så himla lätt att umgås med och hur go som helst, vi skildes åt när han skulle jobba och jag skulle till HBG, men vi bestämde att vi skulle skärpa till oss och ses lite oftare!



Efter det var det i princip raka spåret till hbg, jag skulle hämta ut mammas bil som jag krockade på motorvägen med och som varit på lagning i 9 veckor, pappa skulle egentligen med och köra den, men fick förhinder. Så jag fick köra hem den själv, mycket obehagligt, har haft 2 olyckor med den bilen och gillar inte alls att ha med en att göra. Dessutm har dom inte lagat elektroniken i taket (det är en cab) som dom skulle, så nu måste vi lämna in den igen, rasande! Nåja väl hemma var vi premiär barnvakter åt Linnéa (min systers bebis, dom skulle på bio), hon är så söt så man nästan svimmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0