Vilket väder!

Har mått fantastiskt tveksamt hela förmiddagen och gör fortfarande, men nu börjar det vända.. Eftermiddagen spenderade vi friskusar, jag och C ute i fina vädret och spanade in coola amerikansa bilar efter en runda på Center Syd..



När man tänker efter är vi faktiskt ena riktiga elitfriskusar, för vi var ute igår också. Då ville jag tvunget ut till Lomma för att hämta hem sand och fina snäckor, väl vid parkeringen lyckades jag övertala C att det abolut inte gick att köra längre fram (allvetande som man är) vilket slutade med att vi fick gå typ en halv mil för att komma fram sen, men skönt i efterhand!! Eller ja, skönt på vägen dit, jobbigt på vägen hem när vi hade 5 kg sand att asa på. Extra jobbigt  blev det när C skulle bära och råkade riva hål med sin jacka på påsen: "Shit, nu gick det hål, det är din sand ta du den nu" Man tackar man tackar..



På vägen hem idag kikade jag som vanligt på den fantastiska utsikten över fältet som omringar ena sidan av vår by och insåg plötsligt att där låg något som inte brukar vara där. Vips så ser jag att en luftballong precis håller på att landa där, ser att ett par bilar framför mig har stannat vid sidan och precis så gör även jag. Ni vet här ute händer inte sånt varje dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0