Vad hände idag?

Skitdrygt i skolan, stack tidigt och skulle hem och plugga. Men blev så akut trött att ögonen korsade sig. Sov middag. Blev hämtad av syrran och Linnéa, skulle vara moraliskt stöd på Center Syd. :) Kom hem och passade Linnéa en stund. Satte henne i sängen och visade morgondagens kläder, lät henne testa lite smycken och lånade ut ett gosedjur. Sen packades det, drog till C, för att äta kinamat och plugga till ljudet av två tv-spelande grabbar (C + bror).


Linnéa på väg in till Centan. Med ihopsnört mun, surmulen nyvaken blick, smått irriterad över det starka solljuset. En vacker dag kommer du också ignorera väder och vind, för att bli en kämpande, hurtig, svettandes, samlande shopoholic!

Coolt Vero-Moda skyltfönster, med megastora virkade/stickade bollar!

Jag i nya örhängen, även iklädd en högst omotiverat ful och konstig min. Hela mitt anstiksuttryck ger mig en lätt ilning i ryggraden av obehag, men vet ni vad?? Eftersom jag är så pass mogen och har en del självdistans så bjuder jag mer än gärna på det! Tanken är att ni ska kika på mina örhängen där dom hänger och dinglar i lugnan ro utan ett endaste bekymmer i hela världen.. Man kanske ska bli det i nästa liv? Ett kändisörhänge, då hade man fått se en massa hemligheter..

Kan vi bara precis enas om att högklackat är "Gods gift" till skånkarna?? Tro för fan inte jag är naken nu. Men som sagt, mogen som jag är (eller??) ser jag ingen anledning till att slänga ut tros-och-tshirt-bilder såhär hur som helst! Dessutom tycker min omogna sida (ja jag har faktiskt en sån) att det är extremt roligt med de två små molnen som hänger där en plats vanligtvis är reserverad för annat (på en man då).  

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: precis. jag skulle vilja se så naturlig ut som möjligt om mina bilder skulle bli redigerade. man vill ju inte se för plastig och omännsklig ut!

2009-09-23 @ 23:59:50
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: jenna

Hahaha kom o tänka på barsebäck när vi var ute och vandrade med lilla Linnéa som inte skulle ha solen i ansiktet :P

Bästa föräldrarna EVER

2009-09-24 @ 00:07:25
Postat av: jenna

Hahaha fan vad sjuk bild! men kan inte förneka att jag gillar det!!nasty nasty...

2009-09-24 @ 12:35:30
URL: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0