Trends 2009 fall/winter

I brist på annat måste jag uppdatera er och mig om årets resterande trender..
Det ska fortfarande vara stickat, och stort. Det ska vara lager på lager och nerklätt, lite slit och släng helt enkelt. Inte helt i min smak, men fine, man kan ätminstonde hämta inspiration därifrån.. Lårhöga stövlar har äääääntligen sjunkit in hos folk! Vilket problem jag hade att hitta mina svarta läder stövlar förra vintern (lårhöga). Något nytt och coolt är att cape/kappa/rock gäller nu, uppfriskande! Tyvärr hänger söndriga strumpbyxor/leggings kvar, vilket är mycket synd. Avskyr den där trashiga, kort och tight - billigt looken. Imorgon ska jag informera er grabbar vad som står på menyn, men tills dess får ni väl njuta av modellerna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0