Snyggo

Hur snygg är jag inte här liksom? Tagen för någon timma sen i flottigt hår, pms svettningar och ansiktsmask!
Sen städade jag men min snyggo-mask på. Efter det gick jag minsann ut och försökte svettas bort mensvärk och pms, upp till bevis hur det gick! Nu sitter jag darrhänt här och skriver, MYCKET lättare att andas under löpturerna nu med medicinen, men musklerna håller tyvärr inte samma takt, de var nog nöja med den halvdanna andningen som gjorde att jag slog av lite på takten, vaderna förbannade sig nog över min dopingdosa idag, men dom ska fan ha det! Såja, duschen nästa..

(Ps: Jättretrist att Malle-(cooling?) tagit bort sin blogg :( Vafan Malle, återigen sviker du mig, jag måste snart börja tänka över vårt förhållande!)



Kommentarer
Postat av: malleA

amen betty så himla porrig:)

2009-09-17 @ 15:58:00
Postat av: Elisabeth (Betty)

Jag veet, blev så himla sugen på nasty stuff när man var så het i den gröna masken! :)

2009-09-18 @ 00:46:29
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0