Skoldag, Kristina och jag..

Jag hoppas att ni noterar, och uppskattar min enorma fiffighet, dvs att jag rimmar lite i rubriken! :)
Sitter ute i datasalen nu och gör arbete, mittemot mig sitter en ful, äcklig, vedervärdig gulblonderad, hålögd, störd jävel till nybörjare.
Hon är en av de nya som började i måndags och försöker överrösta, och övertala hela sin grupp med sin fläskiga breda jävla skånska och gälla röst. Det absolut värsta jag vet är kassa människor som vill bestämma allt, alltså människor som inte KAN och som inte har hjärnkapacitet att styra en hel grupp. Fy fan för dig, fläskaflabb heter du numera..



Förresten kul att så många läser min blogg!! Woho!! Ska lägga in lite kul bilder när jag kommer hem.
Kristina som sitter brevid mig tycker jag är ond, jag är INTE ond, jag är härlig och ärlig. Mest ärlig kanske. Ska bli mild och go som en Chai Latte till nästa inlägg, men behövde detta, ibland behöver man hata..


Kommentarer
Postat av: malle balle

Hahaha undra om du inte e värre än mig nu?

Jag e ju bara närdig med tanke på gröna korna i hagen!

Puss

2009-09-03 @ 20:02:38
URL: http://emmamalinmaria.blogg.se/
Postat av: Elisabeth - Putte

Du försök inte! Jag och hanna ältade din nördighet idag också, vi är djupt besvikna. Kommer dröja innan du blir malle cooling för mig igen! :)

2009-09-03 @ 23:48:29
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0