shopping

Här har vi veckans senaste shoppingfynd.Var verkligen tvungen att köp en ny handväska eftersom min gått sönder. Att man sedan springer över ursöt body med blonda flickansikten på till bebis-Linnéa och sen hittar inredningspryl till C som har andra delar av den serien är bara tacksamma överaskningar!
En mugg kan ni även skåda nedan, jag införskaffade nämligen en till skolan i värmande-te-syfte. Väl i skolan visade jag stolt upp min mugg och fick i retur en vass kommentar av Malle, "Jasså köpte du ingen till mig??" Haha det sjuka var att jag kommit på att jag skulle göra det som en överraskning, men eftersom hon själv nämnde det blev det ju ingen överraskning.. Nåja en kopp fick det bli ändå ju, och nu matchar hon mig med min bruna! :)

Mammas kommentar när jag visade väskan: "Hmm den ser billig ut. Men du bli inte sån nu. Du vet ju att jag inte kan så mycket om sånt där."
Nej ännu värre då ju. Kan inget om mode men kan ändå ha åsikt om att min väska ser ovanligt billig ut, thanks!
(Den stora pratar vi om)








Kommentarer
Postat av: Malle den bästa!

Snygg väska

Söt body

Go mugg

Snygg "lykta"

2009-09-15 @ 17:42:33
URL: http://emmamalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0