Regndag, mmm..

Igår hände som förutspått inte så mycket. Jag ville så gärna ut men pallade fan inte! Får ta det nästa helg. Idag hade vi stoora planer på diverse aktiviteter, men även denna dag verkar vara dedikerad åt lökning.
Dagens schema:

Sova länge
Äta frukot med bakeoff -bullar
Vaxa benen
Internetshoppa
Blgga
Göra te
Klaga på att vi inte har Ben & Jerry -Glass
Vila middag
Titta på när C småstädar
Välja mat
Se film


Det är så kul egentligen.. Ibland är man uppklädd till tänderna. Ibland är man nerklädd till tårna.. Som igårkväll innan jag lämnade hemmet, men skönt är det! Inget tajt och ingen frilla, knappt smink, det är så gött att bara gå omkring och vara en softis!
  
Har ni märkt att det liksom blivit min thing lite, att visa armband när jag kör?

Vila middag!! Låter som en brillijant plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0