Pics..



Lekte jag har aldrig.
Dansade "kebaben"
Pratade oändligt om sex.
Skojade om min dödscoola batmantröja.
Blandade groggar.
Sjöng snapsvisor.
Hade decibel-krig med Jennies och Kims upstairs neighbour.
Lekte "gömma huvet" under Stinas klänning.
Gosade med kisarna.
Åt kööörv.

Fan vad vi träffade folk ute sen! Så jävla roligt och träffa folk man inte sett på ett tag. Dock fällde jag nästan en psykisk tår när Malle (fd. Malle Cooling) vägrade dansa med mig!! Joo jag menar alltså Malin F, hon totalvägrade. Lägger man ihop detta med nördcitatet så kan vi konstatera att hon är ute på hal is.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men sen det så här:

1) Jag är fortfarande cool, stencool!!

2)Du var megafull och såg nästan lite läskig ut när du kom emot mig i din batmantröja och nästan börja dra av mig min arm för att försöka få upp mej på dansgolvet.

3)Jag dansa som aldrig förr en stund senare men då var det bara Malle A som rocka med mej, då hade du väl gått o käkat kööörv.

Din lilla rögade ål!

2009-09-06 @ 20:55:56
URL: http://emmamalinmaria.blogg.se/
Postat av: Elisabeth - Putte

1Stencool, det vetefan..

2 Megafull är att at i, kastade iaf inga poppcornbollar..

3 Kööörv är jääävligt gött..

2009-09-10 @ 11:15:52
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0