Otroligt roligt

Fy fasen vad jag tjatar om att allt är så himla roligt alltid! :) Men helt ärligt så är det ju mycket roligare för er att läsa saker som involverar lite känslor än att bara läsa modesnack och sånt opersonligt skit. Som för all del kan vara ack så intressant! Men såhär i finanskristider tycker jag att ett gott skratt nog är en bra idé.. Eller ett hatiskt inlägg om något, det ploppar även upp titt som tätt!

Citat från skolan:

M 1: Kleta lite läppglans på M:s pärm!
M 2: Va?, vad skulle hon göra sa du?
Jag: Kleta läppglans på din pärm, men jag sa att du skulle bli sur då.
M 2: Ja gör du det! Men då ska jag skita på din!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA!!!

2009-09-01 @ 20:25:21
URL: http://emmamalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0