Ojoj..

Alltså jag pallar inte, helt totalt utmattad. Skulle skriva om gårdagen, idag, och hur sjukt roligt vi hade i skolan igår.. Men jag orkar inte, jag är heelt slut. Ursäkta mig, men ibland måste man få vara det. Jobb imorgon, ingen uppiggande tanke. Idag efter jobb hade vi det riktigt mysigt, stormiddag med den kroatiska sidan av släkten, 4 familjer, ett hem och one big dinner. 8 pratglada tjejer, en stackars kille, (min lillebror) och resten vuxna! 1 besökande C som nästintill svimmade pga allt östrogen och tjatter. Han blev inte långvarig här idag. :)


Systerdotter, aka gudbarn Linnéa, så söt så man nästan trillar av stolen.

Jag från skolan i fredags.
Citat
Hannis: Hahaha, (och smygfniss) under lektion i datorsal. Sittandes en rad bakom mig.
Marre: Vad skrattar du åt?
Hannis: Pekar uppgivet på dataskärmen och nickar sedan åt mitt håll, "amen du vet!"
Marre: Jaha.

Jag och Hanna hade kommenterat Facebook-status typ 30 ggr. Till slut hade Hanna skrivit något där hon kallade en kommentar för satsig (alltså fräsig) och då förlorande jag all vett och sans, man kan bara inte skriva satsigt till mig en fredag eftermiddag och tro att det ska passera obemärkt, jag menar hallåååå, är korna gröna i hagen eller?? Det går inte, satset var tvungen att poängteras och därefter ses från ett helt annat perspektiv.
Svin-Hanna visste det hela tiden, hon visste vad hon gav sig in på, men valde att plocka fram odjuret, jag kan inte annat än dra slutsatsen att Hanna gillar odjuret helt enkelt, grr..

Kommentarer
Postat av: linda

såå fint ditt halsband är :D

2009-09-20 @ 04:35:54
Postat av: Elisabeth

Åh tack!! Faktiskt ritat det själv, sen lämnade vi in skissen till en silversmed här i byn så gjorde hon ett till mig, one of a kind! ;)

2009-09-20 @ 18:14:18
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahah. du är sjuuuuk!

2009-09-20 @ 21:13:20
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0