Mest bilder..

Hade tänka slänga upp lite kort info om gårdagens bio-film och lite annat blandat, men först, uttal á la Marre i skolan igår, "Föhör-hu-ud = förhud" Ok, men vi tackar för uttalsförklaringen va? Man vill ju inte gärna säga fel och framstå som värsta förhuds-amatören när det väl blir ett skarpt läge!

District 9 då då..
Njaeo den var väl bra, och verkligen en något udda film, men vete tusan om den inte blev lite dryg mot slutet? Precis innan filmen börjar komer där in en kort halvblond långhårig man, det första man tänker är ju: "Snälla säg inte att han ska in här" Men jodå, hur kunde jag tro annat? Leta upp jacka, plocka upp drickan, ta ner foten, putta in väskan och slutligen hålla i godiset för kung och fosterland, han går förbi och sätter sig brevid mig-inte ens ett fucking tack!
Och jag ser direkt att det är en riktig mansgris, som förmodligen försöker spela tuff för att dölja det faktum att han går på bio helt själv, vilket jag kan tycka är ganska svårt att dölja, såvida han inte gömmer sin dejt i fickan. Sätter sig ner och slänger upp armarna på båda handtagen och särar brett på benen samtidigt som han juckar med könet rakt ut för att kasa ner lite i stolen. Tycker det är så osmakligt när killar gör så, typ: "Hej här är jag, men skit i det, för här är mitt köööön! Ja kom igen titta på det då, titta vad jag kan göra med det, voilá!" Eh nej tack! Dessutom vet väl alla med lite biovett att den oskrivna lagen säger: Ett handtag var, INTE två! Man blir så trött, jag menar vart är världen på vägen om folk inte ens kan följa en simpel handtagsregel?


Äter inte godis längre ju, MEN bio är bio, och även godis är en oskriven regel..

Lund är så himla mysigt, nördigt visst, men mysigt..



Här ser ni en av de nya tröjorna. Och ovanför finns de nya armbanden att skåda!

Kommentarer
Postat av: jennie

hAHAHAHA!här är mitt kön! haha klockren kommentar!

2009-09-04 @ 12:13:08
URL: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0