lek full het

Mmm gillar de orden, låter bra och talar för sig själv, jag gillar dem för vad de är, varje ord för sig själv. Men jag HATAR ordet LEKFULLHET!! Fattar ni hur ofta jag utsätts  för mitt hatord när jag pluggar till Visual Merchandiser? Allt ska vara så himla kreativt, och beskrivande. OOOh vad det ska förmedla leeeekfullheeet. Det är nog historiens bögigaste ord.. Inte för att det är något fel på bögar, det är vardagsmat i dansar-kretsarna. Med det är definitivt något fel med ordet lekfullhet.. Muääh! Ryser bara av tanken att förmodligen utsättas för "lekfullhet" nästa skolvecka igen..

Lek Full Het

Tack för mig, hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: okej, alla tycker olika. :)

2009-09-27 @ 22:25:26
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0