Lagen om allts jävlighet

Fräsigt sagt va?? Hörde det nyss på Cops, en alkis hade supit för mycket och kört av vägen men klarat sig. Polisen sa att det var typiskt, lagen om allts jävlighet - jag håller med. Tänk så många helt oskyldiga som dör varje år i bilolyckor.


Malle cooling blev impad av ridande poliser på väg till Jägersro center i skolan idag. Hon började fan gnägga och skutta efter, så jag fick slänga på henne en sadel och styra kosan åt rätt håll!

Väl på HM snubblande jag över ruskigt snygga örhängen! Dom fick hänga med hem..

Sen köpte jag zigenarskor som jag kallar det, i en halvsunkig butik. Ser ni det äckliga spännet mitt på skon? Men i grunden var den faktiskt riktigt snygg..

Så jag köpte dom och klippte helt enkelt av det äckliga! Notera att ett tunnt band finns kvar på skon.. Jag har stoora planer för det, man kan tex fästa en fin blomm-brosch på det eller något, vänta bara!!! Ps: korkklacken skimmrar lite lätt i guld på sina ställen, kanonfint.

Citat:
Jag: Amen kolla vad slapp den är!
Malin: Jamen tryck in den ordentligt då!!
Hehe, fniss fniss.

Korken på en penna jag fått av Malle..

Kommentarer
Postat av: Malle cooling

faaaan som jag ser ut =(

isch,ingen nice body där inte.

Kanske skulle köpt dom skorna med klackarna ändån idag!

2009-09-22 @ 20:17:48
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Putte

Malle du är alltid fin! Så det så.. Men om du tvunget vill bli lång ibland kan du låna mina zigge skor, bara 2 stl för stora! :)

2009-09-22 @ 22:27:04
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0