L.A. made the day - Skammen är total...

Idag var jag som sagt i LA för att studa med Malin.. Det slutade med att vi petade lite förstrött i papperna inne på Maddes samtidigt som vi snackade på om ALLT annat än skolarbete. Båda två gjorde sitt allra yttersta för att inte titta ner och påminnas om tentapplugget. Istället bytte vi skvallerspår som rallyförare byter racingspår, vi slirande smidigt mellan kaffekoppar och mackor, och lät inte något så simpelt som en kisspaus få oss att förlora fokus. Pluggandet lös med sin frånvaro. Möjligtvis tittade Malle ner och fylle i ett ord medan jag gjorde ett större skvallerinlägg, och möjligtvis testade jag de olika överstykningspennorna medan Malle berättade saftigheter, med där tog det slut.

På väg till affärerna sen, var man både utmattad, trött, ångestfylld och kaffeskakig. Detta blandat i en härlig mix - utlöste ett hysteriskt vrål från min sida när jag trampade på ett tjockt löv, samtidigt som jag passerade Hemtexbutiken, vars dörrar öppnades automatiskt då jag passerade. Jag blev livrädd, tjöt som om jag vore överraskad av en våldtäktsman och kramade krampaktigt om Malins axel samtigigt som jag gjode ett par snabba "värm upp på stället" skutt.
Skammen var total, Espresso House gästerna, luncharna, luncshopparna och samtliga utlänningar stirrade häpet på mig och försökte inte ens vara diskreta, det viskades och pekades. Jag var själv ganska skakad av upplevelsen. Mitt hjärta rusade och vägra lugnas, jag fick ta hjärtmedicin när jag kom hem. Fan alltså, kan ni fatta att jag gjorde det? Att jag skrek gällt och jävligt högt som en galning, pga ett löv och en dörr? Jag borde veta bättre..


"Pluggandet" haha vilket hyckleri, Bengt hade vridit sig av våndor i sin
kontorsstol om han sett oss.

Snygga läderstövlar jag vill kaufa (köpa på tyska) OBS! Detta var moments innan vi lämnar butiken och jag ilvrålar..

Nu du Bengan-jävel, ska du få se på grejor imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0