Korkade man

Sms mellan Lamon och mig i förmiddags.

Jag: Ja nu ska jag till Nova, skulle du också dit eller?
Lamon: Ja jag är fortf på.
Jag: Ok, jag kör direkt dit då, är där om 15-20, då ses vi där.

Jag: Jag är framme nu.
Lamon aka. Einstein ringer: Var är du?
Jag: På nova!
Einstein: Ja men jag står ju här på gatan och du är inte här!
Jag: Vart är du då?
Einstein: Hemma, i stan! Jag trodde du var framme alltså hääär.
Jag: Nej jag skrev ju att vi skulle mötas här ute! Typiskt män att inte kunna tolka sms..
Einstein: Ja men ring istället då för fan..

Haha så det är där problemet ligger? Jag ska bara gilla läget att män är korkade och ringa istället? hehe.

Men du Johan, vi tar det en annan gång va? Jag loovar att ringa då. :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0