Kompletterande

Sa jag inte att det skulle bli galet, va, va?? Här ser vi ett utplock av galenheter.. Man kan så tydligt se när jag blir full, pupillerna blir enorma och på alla bilder lyser jag röd om ögonen. Sen så håller jag aldrig käft, bokstavligt talat, stänger aldrig munnen när jag är full, av två anledningar 1 jag blir alltid snuvig i näsan, 2 jag ser ingen anledning till att hålla käft, utan är istället alltid redo för ett glädjevrål eller en pinsam kommentar genom att hålla den öppen. Som vanligt spillde jag, och väl på golvet passade Jennie på att illustrera en erövrande gest som typ betydde: "Kolla här tjejer vad jag fångade i skogen, en riktigt stor en huuh!"
OBS! Notera min Batmantröja - avis??
Kan för övrigt hålla med dig Malle om att jag ser hyfsat creepy ut här, men det är fortf ingen ursäkt, du ska minsann få i skolan på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0