Just nu

Sitter jag återigen här svettig och nysprungen. Lyssnar på världens bästa låt för tillfället, men eftersom jag är korkad och oteknisk kan jag inte lägga upp kilppet från youtube här som alla andra bloggare i hela världen gör.. Nej jag tvingas tyvärr lägga upp en länk istället..
Lyssna och titta här! Outlandish - I only ask of God.

Som de flesta vet springer jag rätt ut på en landsväg så långt jag orkar och sedan släpar jag mig springande hem igen. På så vis blir det omöjligt att fuska och ta genvägar. Idag mötte jag en ung bonde i en traktor ute på åkern där jag stannar, stretchar och sen vänder igen. Först satt han i traktorn och tröskade, när jag sen vänder mig om igen och börjar tillbakaturen har han hoppat ner på marken och ska "kolla något i åkern". Så jävla gulligt var det! Som bonde vet man liksom vad där finns, men har ju själv komponerat åkerjävlen, men han ville ju visa sig. "Titta på mig, jag är ingen gammal gubbe och nu vill jag att du ska se det" Tacka vet jag bonde-kärlek, "leta sten" i åkern för att få kontakt, så kärt och så hej-jag-går-i-sexan. Tro inte att jag fular mig nu, jag tycker verkligen det var jättekärt gjort..


Nu är han varken ung eller gullig, men you get the picture..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0