Jag & min dag

Idag hade vi först lite grupparbete i skolan. Men eftersom vi slutade tidigt körde jag in till city på jack-jakt på Zara. Hade nämligen spanat in en ruskigt snygg svart kappa som inte fanns i xs sist jag var där. Det gjorde den fortfarande inte. Men förhoppningsvis var dom på ingång! Provade dock tusen andra saker och speciellt t-shirts eftersom jag tycker jag är extra cool när jag går ut i en tische (OBS! cool förkortning på t-shirt), för då kan man ha ashöga skor och mycket smink utan att se trashig ut, eller?? :)


Här anlände jag till skolan, ser ni hur spänd jag ser ut? Det har inget med spänd att göra, snarare en omvriden min som talar för att jag var skitskraj för att någon skulle gå förbi och se att jag fotar mig själv i spegeln, töntigt ju! Tror ni det gick förbi någon? Självklart. En städarjävel tittade dömande på mig. Det värsta var att jag tog det, jag gav STÄDAREN en ursäkta mig-min och gick skamset iväg..

Skjortprovning på Zara, 0 poäng, den passar inte alls min figur, midjan är obefintlig och jag ser ut som en lönnisfetis. Men ville ändå att ni skulle se den, mest C så att han kan se att jag verkligen provat på hans rekomenderade, "Stilrent Elisabeth! Det är det bästa." Tyvärr så är jag bevisligen inte den stilrena typen.

Efter skjortnederlaget försöker jag gottgöra med en wannabe-porrig-pose i cool t-shirt som ska bli min samtidigt som jag hämtar jackan!

Fräsig som få! Men är liite allergisk mot 3/4 ärm.. :S

Köpte denna och en till som jag tyvärr glömde fota! Kanonsnygga btw.

Sen provade jag en hej-jag-är-fet-eller-gravid-och-försöker-dölja-det-jacka, den var inte alls min stil, men ska ägna den en tanke den dag jag är i 7e månaden och behöver en ny jacka, då blir den kanske söt.

Summering: Allt som behövs för en lyckad förmiddag är mig själv och en spegel, haha!

Kommentarer
Postat av: malle balle

Du är söt i skjorta, och inse en sak du kan INTE se lönnfet ut eftersom du inte har ngt fett!

Och ja tyckte jackan var snygg!

PS min blogg e borta, ja pissar på att blogga!

Ses imorgon!

Kram

2009-09-17 @ 13:44:54
Postat av: Elisabeth

Haha så typiskt dig att gilla en sån jävelens jacka! Men börja nu blogga igen..

2009-09-18 @ 00:48:07
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0