It burns, it burns..

Fan vad det svider, ajajaj! Jag är såå trött, jag är såå bakis och jag får såå skylla mig själv.
Sitter på jobb nu och våndas, men FAN vad roligt det var igår! Skriver mer om den saken när jag kommer hem, ville bara slänga upp ett patetiskt citat från mig själv, vi satt och snacakde om en viss kille för ett tag sedan och jag råkar säga såhär: "Jag messade honom för 1 1/2 år sedan och han har fortfarande inte svarat!"
Haha what?? Fan vad patetisk jag låter, som om jag fortfarande väntar liksom haha helt sjukt ju..



Gårdagen var galen, jag utlovar bilder.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja hujedamig vilken kväll! Så jävla bra! :)

2009-09-06 @ 17:21:41
Postat av: Elisabeth - Putte

Fett ös eller medvetslös som jag brukar säga.. Det finns INGET mittemellan.. :)

2009-09-10 @ 11:16:45
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0