Idag

Är jag sur och kinkig, passa er! Fasar för grupparbetet, känner att det kan bli påfrestande.. Visade Malle min nya väska dessutom, hon sa "fin" men tyckte nog sådär egentligen. Men hur rå hon än är inser nog även Malle att andras handväskor, det skojar man inte om.. Nej man håller bara precis god min. Den regeln gäller handväskor, kläder, FRISYR och pojkvänner!

Har en känsla av att Malle tycker både frillan, paltorna och killen är snyggare är the bag..
Fy fan, nu ska jag fråga henne!
Uppdaterar snart, allt kan hända idag, gissar på PMS.

Kommentarer
Postat av: malle balle

Jag tyckte att din väska var fin..annars hade jag fan sagt det! Du råmobba min adidasryggsäck innan. Fast det är bara du som inte fattar att den e stencool!!

Vem kan inte tycka att en klassisk ryggsäck e fin, ska bara slita lite på den.

Du e alltid fin Putte! Både palter, frilla, och kille!

2009-09-15 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0