Iaktta.

Där satt hon. Flottig och ful. Äcklig. Fy fan för henne, våga inte vända dig om, jag kommer slå ihjäl dig med min nya väska (+fyllning).  Ska man kanske mörda?? Nej jag får hålla mig då, fan fan fan. Nåja, sitter sedan och myser i min mentala värld uppbyggd av våldets tegelstenar. Myser och funderar över vad som kommer hända dig. För någon dag kommer någon att få nog av dig, någon kommer inte vara lika mild och tolerant som jag. Värnar redan ömt om denna person i mina tankar.. Att ingen sätter stopp för dina galenheter, slänger dig i hamnen, gömmer dig under världens största lövhög i skogen eller surrar fast dig vid en lyktstolpe uppe i åre när skidsäsongen är slut.

Nu tror ni att hon är ondskefull hon jag pratar om, men inte direkt. Det är det som stör mig. Hon är bara smygstörd, så pass att det är extremt jobbigt, men inte så pass att någon jävla svennemes skulle kunna få för sig att säga något. Det är sånna som hon som skapar psykopater!

(Jag är inte galen, men come on, har ni aldrig kännt så?)


Kommentarer
Postat av: stina

hahah va sa du på tel innan idag att du va snäll och att folk ofta bruka säga till dig att du e för snäll för ditt eget bästa hihhihi.. De inte din grej o va snäll men de e charmen med dig såå jävla rå o härlig :D men snart har du snott min obekvämma ärlighet :P

2009-09-17 @ 22:57:51
Postat av: Elisabeth

Nåja rå vet jag väl inte om jag tänker gå med på! :) eller så passar det mig alldeles utmärkt haha! Nåja rå-ärlig tänker jag åtminstonde låta dig behålla ett tag till!

2009-09-18 @ 00:44:56
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0