Haldex-Hyss 7

Mamma Mu, kan vi kalla denna tjejen. Hon gjorde många tappra försöka att hålla samma goda tempo som humorgänget, men hon gjorde minst lika många tabbar som gjorde att hon blev en ständigt irriterande hang-around som aldrig blev en ordinaire gangmember. Vi talar nämligen om en uppblåst, översittartjej till mytoman, som alltid skulle krydda och överglänsa alla andra med sina otroliga historier, hon försökte nämligen ljuga sig rätt in i rampljuset.. Sjuka saker hon sagt till mig och humorist Malin och lilla Eddie:

-Alltså dessa byxorna mååste ju vara coola, är liksom Fornarina och var sveindyra (jepp jag stavade rätt, hon har nämligen en HBG dialekt med en lätt touch av bonnasnack) På sig hade hon armegröna 3/4 mjukis med t-shirt och stövlar, tro mig, jag hade kunnat betala det byxpriset *2 för att slippa se den smaklösa kreationen..

-HAHAHA! Fick du bara 14 poäng? Fan du e ju trög Eddie! Jag fick 15.. Jag: jag fick 16. Mamma Mu: sa jag 15? Menade 17! (Behöver jag kommentera detta eller inser ni det uppenbara?)

-Vi är så jäevla riika. På mitt rum har jag en jättebalkong där jag sitter varje kvell och tittar på solnedgången och dricker öl. (Efter detta bestämde vi en festkväll hemma hos henne, då säger hon) Fast vi behöver inte vara på mitt rum, jag tänkte låsa in katterna där.. (Jag rodnande å hennes vägnar...)

-Jag ska bli lärare, men tänker faen inte plugga i Malmö, den är kass och där går bara losers. Nej, jag ska läsa i Lund. (Mamma Mu pluggar nu på lärarhögskolan i Malmö då hon inte kom in någon annanstans.)



Där kan du gunga ihjäl dig Mamma Bu - och din enda vän är en kråka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0