Haldex-hyss 6

Min jämngamla fd. kollega Eddie (ursprungligen från Bosnien och med lätt brytning) ville ofta tävla med oss gamla rävar vad gäller humor. Allmänt känt var ju att jag och Malin var kanonroliga titt som tätt och ibland tog någon som Eddie mod till sig och skulle slänga sig in i vår vilda orgie av humor.
En dag drog han ett sånt där det-hade-kunnat-vara-på-riktigt-skämt, om typ att han var allvarligt sjuk eller något. Vi svalde betet och blev seriösa, varpå han tittade lurigt på oss och utbröt: "Haha daer fick jag er, naj Bettán, Malin - skämtet åt siddan, nu jåbbar vi" Hahaha, det heter ju skämt å sidor, men jag och Malin poppade upp uttrycket till skåmt å skidor, så typiskt Eddie att försöka sno våra roligheter och så blir det bara fel. Men tro nu inte att han var mobbad, det var han inte, han hängde med oss, elit-komikerna..

    Humorrankning i procent

     
    Malin              Elisabeth
    100%             100%


Kommentarer
Postat av: malle

Skit roligt!!! hahahaha

2009-09-04 @ 13:28:53
Postat av: Elisabeth - Putte

Folk brukar kalla mig för RG2, allstå robert gustafsson 2.. Men jag vet inte riktigt om han är lika kul.

2009-09-10 @ 11:18:17
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0