Haldex-hyss 5

Lättlurad!
Eddie, en jämnårig kille, ursprungligen från Bosnien jobbade med oss på vår avdelning det året jag var där. Han pratade helt ok svenska, och bröt bara lite sådär "gangsta style".. Vi var ganska tajta med honom, coolingduon jag och malin. En dag skojjade jag med honom och han sa:

Eddie: Haha du er en riiiktig lustigkurre Bettán.
Jag: Amen Eddie vad säger du? "lustigkurre??" Vem har sagt att det heter så?
Eddie: What? Vaddå så sajjer man ju.
Jag: Haha vad söt du är, naaw någon har ju lurat dig, det finns inget sånt ord. Det heter ju lustig-ekorre.
Eddie: Lustig-ekorre??
Jag: Jaa tänk efter, det ordet du sa är ju inget riktigt ord.
Eddie: Afan lustig-ekorre, tack Bettán..



Moahahahaha, got you!!
Och tro inte att jag berättade att jag drev med honom heller - dubbel moahaha!

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHA fan den har inte jag hört fan asså du kan va rolig ibland

2009-09-02 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0