Girlshopping on Centan

Precis som ovanstående berättar tog jag mig ur dimman av huvudvärk för att senare dra med Stina, Martina och Jennie till Centan, orkar inte skriva men njut av mina fantastiskt konstnärliga bilder!


Stina var 100 ggr snyggare i sin! (Ingen köpte, mer en kul grej)

Jenny hyllade Michael Jackson. Papparazzishoot i rulltrappan.

Martina o Stina trötta på vårt kläderprovade, jag med, så trött att jag sen försöke trä på stöveln bak och fram!

Köpte coolt pannband, sött diadem med blomma på, och ursköna chinos.

Sen hem till C i nya brallorna och tröjan. Han diggade inte byxorna, sa att han vägrade följa med och handla mat om jag inte bytte, haha! Men han fick minsann bita i det sura äpplet och hänga med! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

braxorna är svinsnygga!

2009-09-11 @ 08:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0