Ferre för fan!

Jodå, trots jobb både idag och imorgon ska jag trotsa mina torris-gener som uppmanar mig att inte göra om samma misstag som jag brukar, dvs, festa like there´s no tomorrow, men sedan vakna nästa dag och inse att så tyvärr inte är fallet. Istället får man dra sig upp ur sängen, stanna till halvvägs till jobb och spy lite, sedan fortsätta. Väl på jobb ber man till Gud att inte en jävel ska komma in idag och att dagen ska gå fort. Nu tror ni kanske att jag helt plötsligt insett hur onödigt det är och dra mig ur festandet...? Men ICKE! Och ska ni fortsätta ha så höga tankar om mig kan jag varna för besvikelse igen redan nu..
Ferre med gamla godingar, samam årskull, samma hemby, det kan bli galet, det bör bli galet, jag ska tamigfan se till att det blir galet!


OBS! Väääldigt gammal bild, have mercy on us..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0