fanfanfan

Vad faan ska jag göra idag? Fan! C sa att jag kunde komma dit. Jo tjena, tack för kaffet säger jag. Vet att det kommer bli grabbigt som fan om Benke ska joina (inget ont menat!), då vill jag helst inte vara där, öl och playstation är inte min grej. Eller ska man hänka på malleballe-(cooling?) ut i LA? Hmm lat-genen protesterar lite mot detta, medans min glam-gen har åsikter om innekväll med tv-spel :S Fan! Extra störigt blir det när man har massor av kläder som vill testas och en del skor som vill gå sin jungfrutur, urk får dåligt samvete gentemot dom. Nej men hemma kan jag fan inte sitta i alla fall!! I´m too fucking good for that!
Stina ska ut i HBG, men inte fan har hon bjudit med! Skulle just ringa och sura på henne, men inga pengar på kortet. Äsch något säger mig att budskapet kommer gå fram ändå. Det är fett att kunna skälla ut såhär offentligt på en blogg, maktkänsla!! Nåja sur och sur, mest kryddning från min sida.
Om ni undrar varför det sinat bland fotona är anledningen att mitt gigantiska mobilminne börjat ta slut. Måste rensa!

Kommentarer
Postat av: stina

Men va fan det här inte okej!!!!! Du behöver för tusan ingen inbjudan du e alltid bjuden!!... Va säker på att du skulle va med c lr med malle ju..

2009-09-13 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0