Entré och vi var på g

Riktigt kul i skolan idag med. Dagens fetaste kom nog från Malle luring på lunchen.
Vi satt och diskuterade vem som var vildast respektive lugnast i vårt "gäng", jag sa "jag är nog bland dom lugnaste".. Malle: "Va. sa. du.? Skämtar du eller??" Jag: "Haha vaddå tycker inte du jag är det?"  Malle: "Är korna gröna i hagen eller?? Näää!"
Haha malle som jag har sån stor respekt för och som alltid brukar komma med stencoola och iskalla råa kommentarer på helt rätt ställe, mitt i stundens hetta, kläcker ur sig det absolut nördigaste jag någonsin hört!! Det var så jävla 100 procentigt nördigt att jag och Hanna tjöt ut i ett enormt skratt, så nu tror alla nya elever att jag är en jobbig bimbo som bara vill ha uppmärksamhet, har ni hört på maken va?? Hur olikt mig låter inte det??

(Annat kul citat: Låt könet tysta mun, uppkom under lunchen idag, tasty va?"


Sen blev det Entré för mig och C (rimmar!). Jag shoppade en del basic-kläder och lite smycken (bild kommer senare). På Gina testades det mössor och brillor, helt plötsligt blev man en känds som försökte gömma sig undan den enorma gruppen av fans-lookalike! Dock har dom artigt nog lämnat oss ifred just på dessa bilderna..

Nu blir det middag, och sedan in till lund för bio - District 9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0