Dvd - dö

Död åt dig min dvd-spelare om du inte fungerar när jag kommer upp och har lagt mig i sängen med förhoppningar om att filmen som jag proppat i dig kommer spelas upp. Du har gjort så mot mig innan. Tvingat mig att trippa upp halvnaken över golvet för att blåsa, peta och slutligen slå på dig. Fatta att jag har tröttnat på ditt spel och dina lekar. Nog för att we go way back.. Men gör du så mot mig en endaste gång till måste vi bryta det här. Och tro inte du kommer hamna på tippen och bli en ny del och föra vidare familjeföretaget. Nej, rätt ner i osorterat åker du. Där kan du brinna i evighet amen om det inte blir skärpning.

Spänningen är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0