Barnloppis

-Följ med på barnloppis!
-Nej det är inte min grej..
-JO men kom igen, jobbar du då eller?
-Nej jag är ledig.
-Jamen bra, då kan du följa med!
-Njae, jag vet inte.
-Ja vad bra!
-Kanske.
-Jaja, men nu har du sagt det!

:S

Barnloppis innebar visst att syrran gick in och försvann i 40 minuter. Medan jag stod utanför i tunn kavaj och frös med Linnéa i vagnen som låg och gottade sig under en härligt tjock Nalle Puh filt + överdrag. Med dömande blickar som sa:( "Vilkan missanpassad morsa du är. Fan ta på dig något tjockare i detta vädret. Om DU har på dig det, hur är då ditt barn klädd.. Hmm undrar om stackaren fryser (smygglor ner i vagnen)") gick tusen föräldrar förbi. Jag borde få en sån där namnskylt: MOSTER.
Dessutom kom hon ut sedan och klagade över hur varmt det var och att där inte fanns ett skit. Känns fint att ha offrat sig för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0