Ystad och b-kändis

Nu tror ni säkert att vi såg en b-kändis i Ystad, så var inte fallet.
Nej först var vi i Ystad och skulle kolla på några bilar. Sen blev det givetvis en liten shoppingrunda. Och först på listan låg sulor till pumpsen jag höll på att gå in. Kom fram till att de var för stora, och när jag väl kom till insikt med det blev tjatandet outhärdligt för stackars C. Erkänner att jag gnällde som fan, men det var också sjukt jobbigt och väldigt smärtsamt! Men när han började se ut att anamma kastsystemet och gå 2 meter före mig konstant, köpte jag illa kvickt sulor och gaskade upp mig.



Därefter kunde jag slappna av, det blev fika och lite smått på H&M, lägger upp bilder imorgon.

Åter till b-kändisen, jo när vi sen kommer hem till C möter vi en ytterst bekant person på väg ut från hans fastighet. Trodde först att det var en gammal lärare eller något, men efter gemensamt funderande kommer vi på att det är hon där Mija från Bygglov, hon verkar visst bo där. Och sjukt nog är det typ det första program som dyker upp när vi väl hemma slår på TV:n, scary stuff..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0