Uppdatering - influensavaccin (skrevs igår 00.00 men bloggen lade ner)

Nu har jag tagit vaccinet, C följde med och var sällskap, kändes jäkligt seriöst och lite konstigt när vi möttes av vakter som spärrrat av vissa områden och som hänvisade till parkeing och vart vi skulle gå.
Efter sprutan skulle man vänta kvar ett tag så att man inte skulle råka dö på kuppen av vaccinet, nej det får man göra på sin egen fritid! Så efter en 20 minuter kunde man gå hem. Hur mår jag nu?: Febrig, lite frossa, men mest ont i sidorna på kroppen, vet ej varför, bara det inte är lungorna som spökar, får se vart kvällen leder.    :S
 
Efteråt fick jag såklart för mig att jag hade svårt för att andas, att vaccinet höll på att ta kål på mig. Då klargjorde C att han minsann inte tänkte köra dit 2 gåner, så skulle jag bli sjuk fick jag bli det innan vi lämnade området. Då tänkte jag att det kanske bara var lite hederlig gammal astma och tog mig en dos, det hjälpte.. :)

Sen stack vi till Nova på en mysig kvällsrunda, där jag inhandlade en jättetfin stickad grå kofta med guldknappar, bild kommer snarast. Nu är det dags för te och en film, guten nacht!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hur mår du nu? nu är det ju någon dag sedan sprutan. känner du di som vanligt? pusskram

2009-10-28 @ 15:32:18
URL: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0