Ullared

Jaha, Ullared blev det i fredags.. Massvis med folk, jättekul att spana in folk, mest hillbillys med ett klädmode som till och med Ullared uppdaterat sig från!
Citat under dagen:

Jennie: "Vad pratar ni om?"
Vi: "Om att du har mycket puder på dig idag"
Jennie: "Amen ååh, när FAN har inte jag det??"

Jennie: "Vi pissar på dem"
Jag: "We piss on their mothers"
Stina: "..... and fuck their fathers..."
- asgarv från oss men Stina sitter kolugn.


På vägen hem spelade dom Girls just wanna have fun på radion. Vi sjöng med, sen försökte vi leta upp snyggingar i förbipasserande bilar. Det gick inte så bra. Sen kom jag på något så roligt att jag inte vågade säga det. För hade jag gjort det hade jag kört av vägen i ett hysteriskt skrattanfall! Hör här: StinU SwineflU hahahahaha!


Ps: Som väntat bangade StinU ErotikShopen, hon tror att där bara finns pervos. Det gör det inte, men där var nog en, han suderade oss facinerat när jag, Jennie och Martina stod och klämde och pillade på dildosar som stod i salmad grupp på ett bord mitt i butiken. Vi köpte inget, man åker liksom inte till Ullared för att shoppa på Knullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0