Tranbär förstörde kvällen..

Som sagt så blev det Cardinal igår.. Kanonkul förfest med mycket skratt och hyfsat bra mysik när vi väl kom fram. Men fyfan säger jag bara! Efter svettigt dansande krävdes en svalkande drink och av någon anledning blev det tranbär vodka! Smakade hemskt och så jävla groggigt, stod mig upp i halsen, smaklökarna drog ihop sig och jag blev tvungen att slå mig ner i en soffa ett tag. Stina kom och slängde sig brevid men drog sen ut för mer svängigt hoppande. Brevid mig landar istället två killar som visar sig vara poliser (han ena skröt villigt om det). Jag har ju svårt att tro att någon frivilligt vill bli polis, och körde ett par testfrågor för att vara på den säkra sidan. När jag till slut insåg att han faktiskt var polis såg han, Kevin hette han, nöjd och självgod ut. Han satt där coh mös i sin egen coolhet och antog väl att jag smälte,
"wow, en polis, en lagens väktare, och nutidens sheriff åååhh".
Eeh nej, äckelkänslorna vällde upp, och böter och forna poliskaxigheter fladdrade upp i min inre syn.
Jag fick svårt att avgöra vad som äcklade mest, tranbärsdrinken eller polisen?

Linnéa och syrran på besök för kroatisk fin-middag!


Förfesten

Bild tagen av polisen.

Idiot som parkerat bakom bilarna som ska ut från parkeringen, tog mig 10 min att backa och trixa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0