Skorsorg..

Igår efter den asdryga tentan skyndade jag in till City för att möta upp Stina. Vi skulle storshoppa hette det. Att det sen slutade med att ingen hittade något och att Stina i ren desperation började kolla på värmeljushållare och liknande var det ingen som kunde förutspå.. Det var så jävla "bad!" som vi brukar säga.. Hela gågatan, båda köpcentran men inte ett skit! För stort, för fult, fel färg... Det tog aldrig slut. Hittade dock ett par kanonFINA skor på scorett, ååh så fina dom var. Åkte hem och funderade på saken, och stack till Center Syd idag med C. Storshoppa skulle jag göra, återigen, INTE ETT RUTTET JÄVLA SKIT! Och skorna jag skulle köpa blev det inte. Visade sig att rövpersonalen på Storgatans Scorett hade fel. Det var inte äkta skinn, och de passade inte perfekt. Här sitter jag nu, surmulen och funderar på vart jag ska imorgon. Tacka vet jag shoppingspirit, finns det något starkare?


Café på triangeln hade världens godaste Chai Latte.

Stina fullt upp med lasagne.

Här är dom, mina livskamrater i skitkonstiga storlekar - fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0