Shopping ljuva shopping



Kan ni förstå vilken tur jag har!! Nämnde ju att jag ville ha de grå kängorna i en annan färg och vips så dök de upp på ellos i ett annat märke. Dock slut i alla storlekar men när jag ringde hade de fått in ett sista par i 38, yes!! Nu är dom på väg, och fan ta hela världen om de sen inte passar, det säger jag bara!


Glad och upprymd åkte jag in till den fantastiska staden LA för lite extra-shopping.
Blev en helcool party outfit som skall användas snarast, den är så cool att man kanske dör lite när man väl ser mig, sminkad och allt med ett par high heels!
Lacktights med leopard - I love..

+ Ett par vanliga svarta riktigt tjocka leggings nu till vintern.

Slog dessutom till med et nytt lyxigt täcke från Jysk, allergivänligt, allerginörd som jag är, varmt och ultrafluffigt, som man sa på den tiden Bröderna Fluff, Bestys Frisörsalong och Doktor Mugg regerade..
    
I jakt på lite porrunderkläder kom jag sedan över denna sjukt äckliga och omotiverade framsidan på ett par strumpbyxe paket, WHY WHY??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0